Jó dolgok




Megjegyzések

Andrea üzenete…
Melinda!
Csodaszépek ezek a rózsaszínes tulipánjaid!

Én egy időben a levágott fűvemet összegyűjtöttem és a sorokközé vastagon lefektettem, - még a szomszédtól is elkértem))) - de azt kellett látnom rövid időn belül a gyomok feltörtek ezalól is, így fel is adtam ezt a fajta földtakarást. Igaz én könnyen beszélek, mert nekem kicsi a veteményesem.
Elvetettem az erkélyen egy nagyobb cserépbe rebarbara magokat, olyan szépen kibujtak, de most a gyors fejlődés után leállás állt be a növekedésbe.)))
Juhmeli üzenete…
Adrea, ő az Angelique. Szinte mindenhol kapható, szerencsére.

A fűvel nem volt gondom, de a szalma eddig agy szívás.

Ültesd ki őket, gyorsan.:) Én szabadföldbe tettem anno a magokat.
Ildifolt üzenete…
Igen? A rebarbarát magról is lehet? Mindig kérek ismerősöktől, de nem marad meg. Próbálkozom akkor a maggal én is.
Csodaszépek a tulipánjaid, és a gyermekek is!
Holdgyöngy üzenete…
A címlapos fotód nekem is nagy kedvencem. ÉN a fejlődő virágot kidobtam, erre olvasom a Petrik Adrien új könyvében, hogy ehető a virágja (rebarbara).
Andrea üzenete…
Melinda ezek szerint elkerülte ez a tulipánfajta a figyelmemet eddig, na de ráállok, nekem is nagyon szépek nőttek ki a földből eddig, majd küldök fotókat.
Nem merem még kiültetni, még várom, hogy kicsit erősödjenek, mert amit 2 éve magról rögtön a földbe ültettem azok az első év után kibujtak, viszont rövid időn belül - pedig öntöztem őket, és nem sok mindent szoktam öntözni vízhiány miatt - el is tüntek az idén /küldök a kerti földben lévőről fotót, valamint most csináltam az itthoni cserepesről is most/ eképpen bujtak elő, hogy "meddig maradnak" azt még nem tudom.))))
Nyözö üzenete…
Hmm, ezek nagyonm tetszenek! :) Igazából sosem láttam még ilyen "rózsatulipánt" :), de kimondottan impozáns látványt nyújtanak.

Ha látom egy-egy indás ínfű nálatok is befigyel... :)
florentine üzenete…
két kedvenc virágom :-)
Juhmeli üzenete…
Nyözö, nagyon jó megfigyelő vagy. A tulipán a kedvencem. Mindet szeretem. Az ínfűből nő a vad is, nem irtom, de itt a csokilevelű van. Nagyon jól mutatnak vele a kék virágok. Az a terv, hogy beteríti a tulipánok alját, de betonban nehéz szaporodni.
Juhmeli üzenete…
Florentine, akkor ebben hasonlítunk. Meg a mákban is.