Almamoly

Csak, hogy valami értelmes is álljon itt.

Tavaly nagyon szép termésünk volt, viszont legalább olyan kukacos is. Pontosabban: molyos. A megfúrt gyümölcsök még gombával is fertőződtek, így rengeteget vitt el a monília Ezért elhatároztam, hogy idén védekezek almamoly ellen. Bio módszerrel. Vagyis feromoncsapdával figyelem a kártevők rajzását, majd ennek ismeretében permetezek Dipel-lel, ami megengedett szer. Aztán a környéken nem kaptam csapdát, rendeléssel pedig még borsosabb az ára. Úgyhogy ezt a lépést kihagytam, de a védelmi igény megmaradt, így mások csapdáját és előrejelzését figyelem több helyen is. Például:




Hamarosan permetezhetünk almamoly ellen. 

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Én permeteztem volna, Neem olajjal, de mikor? Hisz egyfolytában esik az eső...
Juhmeli üzenete…
Patrícia, egyszer keveredtem valahogy és olvasgattam a neem olajról, de a dolog ennyiben maradt. Ha van tapasztalatod, amit szívesen megosztanál róla, csupa fül vagyok.:)
Névtelen üzenete…
Még nincs tapasztalatom, én is csak olvastam róla.Ám mivel a meggy és cseresznye lassan érik, más nem is jöhet szóba most.Nagyon kicsúsztam az időből az esős idő miatt.