Mindenfélét mutogatok

A vásárfia végül futókacsa hiányában három gyerekszandál lett. Bár Feri még induláskor azt mondta, hogy tuti három macskával érünk haza. Majdnem igaza lett. A három macska tényleg csak rám várt, de aztán elnapoltam a dolgot. A kacsaügyet viszont még nem adtam fel. Azért megleptem magam 10 padlizsán palántával, mert az enyémek fogynak az ágyásból.
És most jöjjenek az étvágygerjesztők:

 Peti kedvence.
Fekete berkenye.
 A ribizlire Kaci vár nagyon.
Lóbab virágban.
 Vadrózsának indult a piros futóról leválasztva.
 Reggeli napozás az évelőágyban.
Dames de Chenonceau.
 Pofátlanok.
Innen mutattam már?

Megjegyzések

Andrea üzenete…
Meli ma mikor kinyítottam a pincét 3 nagy és egy gyerek meztelencsiga mászott erre-arra, kitessékeltem őket rendesen.))))Ma azt gondoltam a rengeteg virágú - egy szálon 5-6 is van - rózsaszín futórózsámra, hogy lehet ez az Eden, én meg itt ácsingozok utána.))
Huha már érik a fán a szeder, nagyon szeretem én is.
Ribizke is ilyen érett állapotban van már?
Na én - fekete berkenye - ilyent még nem is láttam, nem ám, hogy ettem, milyen íze van, és mekkora?
Ez egy lóbab-mező.)))))

Nekem ma sikerült előszer az idén cukorborsót szedni, lesz egy jó kis leves belőle.
A petrezselymeről alig tudtam 7 nagycsokorral szedni az idén, mert már felmagzott, valamit kellene vele kezdenem, mert így petrezselyem-hiányom lesz az idén.)))
Ma sikerült epret is szednem.
Holdgyöngy üzenete…
Ez igen, errefelé messze vagyunk tőletek - már érés tekintetében.
Névtelen üzenete…
Egy éve nagyon irigykedem volna erre, most csak kicsit. Itt másképpen mennek az évszakok. Még a borsóm sem virágzik.
BoGyo üzenete…
Ez igen. Mi is le vagyunk maradva rendesen. Kati mögé beállok én is a sorba ribizliért:)
Jaj, ezek a meztelencsigák borzasztóak. Tegnap este a kutya itatójába ölte magát egy. Majnem frászt kaptam tőle.
Eszterkertje üzenete…
Nagyon durvák ezek a meztelencsigák! Nem értem, mindenki írja nála mennyi van, nálam meg alig. Nem tudom ez a szerencsén kívül köszönhető-e valaminek.
Petra üzenete…
Elképesztő gyorsasággal alakul a kerted, nagyon szép minden.

Én tegnap megkínáltam a csigákat, remélem, jól belaktak és elköltöztek a csigamenyországba.

Petra
Monika üzenete…
Fúj,a szemét csigák!!!!Én bizony kegyetlen vagyok ebben a tekintetben: lesózom őket.Az a legnagyobb baj velük,hogy önmagukat szaporítják,így muszáj a drasztikus eljárás, ha már nincsenek futókacsáink.
Juhmeli üzenete…
Andrea, fekete berkenye új gyerek nálunk, remélem beérnek a szemek és megkóstolhatjuk. Ez olyan vad gyümölcs, mint a kökény, a galagonya, a húsos som...

Borsóból nálunk is leves lett, az eperről eddig amit szedtem, az mind frissen el is fogyott. Talán most, hogy érik az eper, a ribizli és kezd a málna is, jutni fog a fagyasztóba is egy kevés.

Nekem idén egy szál petrezselymem sem nőtt a kertben.:(
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, 200 km, 2 hét.:)

Mr. Pickles, nálatok egyébként is szörnyen indult a szezon.

BoGyo, nálunk olyan sok csiga van, hogy feladtam, már nem ölöm őket.

Eszter, mákod van!:)

Petra, megértelek. Én maradok a kacsáknál...

Mamka, én hamuval próbálkoztam, de elmossa az eső.
Mági üzenete…
Gyönyörű minden nálad, látszik hogy jó gazdájuk van :)
Juhmeli üzenete…
Mági, jól esik, hogy így látod. Idén kicsit jobban iparkodom.:)