Az évelőágyat mutattam már?

Az egyik szoba ablakából:

Az udvarról:
A kép elég felemás, de majd alakul. Megint tervben van a szétszedése, mert betonkemény a földje, sok növény el is tűnt belőle, és nem mind a csigák számlájára írható, bár kétségtelen, hogy a margaréta és az embernagyságú liliomok a kedvenceik. Nem lusta népség, felmásznak 2 méter magasra csak, hogy a virágokat is befalhassák. Bővíteni is szeretnénk, összekötni a kiserdővel. Koncepcióváltás is volt, változott a terv. No, majd meglátjuk.

Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Melinda, én is ezt mondtam, hogy eltűntek a növényeim, a csigák....
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, ez az ő évük, úgy néz ki. Majd jövőre máshogy lesz.
Aranyalma üzenete…
Szia!
Nagyon bírom az ilyen dzsumbujos kerteket!
Az első képen bal oldalt az a lila micsoda? Kigúvasztottam a szemem, de még nem bírtam rájönni... esetleg valamilyen harangvirág?
Juhmeli üzenete…
Aranyalma, üdv itt! A baloldali lila gólyaorr, nem emlékszem a fajtájára, de nagyon szapora, nyomulós jószág.