Július 7.

Ébredés után megint a kertben kezdődött a nap. Befejeztem az esti sötétség miatt félbehagyott locsolást, ami nagyon fontos előjátéka volt az éjszakai zivatarnak. Karókat tettem a futóbabhoz, bár még csak pár leveles kis bokrok, de én bizakodó vagyok, aztán nekiálltam gazolni a paprikaágyás másik felét. 

Ezután már érdemben nem haladtunk, de nagy örömmel megnyitottuk és birtokba vettük egycsepp strandot.

Este még rávettem Ferit, hogy fúrja fel a virágtartókat, mert megdöglenek a direkt ezekbe vásárolt futónövényei. Ja igen, majd elfelejtettem. Ferit elkapta a gépszíj, szerzett még két kaspót, de úgy érzem, hogy új hobbit talált és ezentúl már sehol sem vagyok biztonságban.
Én méhecskébe léptem és tyúktojásnyira dagadt talppal sütöttem a palacsintát, mert az jár 32 fok melegben a fürdőzéshez. Előtte pedig befejeztem a lekvárfőzést. Idén passzíroztam is a szedret, lett 3 db 330 ml-es lekvár és több, mint egy liter szörp. A méregtelenítés pedig elvégzettnek tekinthető, levendulaszirupos limonádét döntögettem magamba szaunázás közben, meg előtte és utána.

Megjegyzések

Anikó üzenete…
Ó de jó!:-) Hasonlóképpen, méhcsípés nélkül.:-)
Andrea üzenete…
Meli!
Mivel Te palacsintát sütöttél, és nem tudtál - mégcsípés után - belemenni a jó kis medencébe, hogy borogasd a talpadat, ezért egy nagyvödör vízbe kellett volna beleállnod palacsintasütés közben.)))

Nagyon jó ez a kaspó-gyűjtőgetős hobbi, csöndben megjegyzem nekem is van ilyen hobbim..))))DDD
Hiába ezek a növények csak ilyen kaspókban mutatnak igazán jól.
A vásárba is szoktak - Ferinek súgom - jókat hozni.))

Itt most éjjel és hajnalban szakadt az eső, ami nagyon jó, mert megöntőzte a kiskertemet, valamint remélem újra megtelt két nagy vízgyűjtöm.

További szép napot, és jó fürdőzést kívánok a kis családnak!
Monika üzenete…
Én is locsoltam este, kannával az esővízes hordókból,hátha ma tele lesz újra fincsi kis esővel a hiányzó rész.
palacsintát nem sütöttem, így is hőség van, de kiskorukban nagyon hasonló volt a helyzet. :)Fürödjél te is!
BoGyo üzenete…
De jó Nektek:)
Remélem jobban van a lábad!!
Juhmeli üzenete…
Anikó, mindig jó tudni, hogy vannak bajtársak.:)
Juhmeli üzenete…
Andrea, akkor most egyszerre kaptuk az esőket. Nagyon jókor érkezett, én örülök neki. A legjobb, hogy este esik, nappal lehet kint tenni-venni és nőnek a növények (meg a disznóparéjok).
Juhmeli üzenete…
Mamka, fürödtem én is, bár jobbára asszisztens vagyok.:)
Juhmeli üzenete…
BoGyo, láb jól van, kicsit érzékeny. Szerencsére nem vagyok rá túl érzékeny. :) Szerezzetek ti is! Munka után nagyon jó benne vízilovazni!