A szeder metszéséről

..., merthogy ezért tévednek ide a legtöbben.

Szóval az van, hogy idén nem metszem, csak a letermett, tavalyi vesszőket vágom ki és az újakból ritkítok. Hátha idén lesz szeder. Sok. Nem hat kilónyi 10 felnőtt bokorról. Mert akkor volt a legjobb a szeder termésünk, amikor ideköltöztünk és háborítatlanul maradtak a házfelújítás miatt a bokrok. Majd beszámolok az eredményről. Megint.

Megjegyzések

Aranyalma üzenete…
Nagymamánmak madárhozta szedre van 2 helyen is. Hozzá sem nyúl és annyi szörpöt csinál belőle minden évben, hogy nem győzzük inni, még a szomszédok is szoktak belőle szedni és a közepét el sem lehet érni.
Hedvig üzenete…
Kíváncsi leszek rá, tavaly ősszel ültettünk két tövet.
Unknown üzenete…
Érdemes még szedret ültetni, vagy várjam meg az őszt?
Unknown üzenete…
Érdemes még szedret ültetni, vagy várjam meg az őszt?
Juhmeli üzenete…
Aranyalma, tüskés? Ahhoz én sem nyúlnék!:)

Hédi, remélem te megmondod a tutit, mert én eddig nem jöttem rá, és a könyvek sem hozták meg a várva várt eredményt.
Juhmeli üzenete…
Lidi Kv, konténerest bármikor, a szabadgyökerű hivatalos időszaka az ősz, de megmondom őszintén, hogy én bármikor bármit képes vagyok el/átültetni, csak nagyon kell figyelni a gondozásra. Sok ismerősöm épp mostanság ülteti a bogyósokat. Szerintem simán, csak ne felejtsd öntözni.