Egy hét képekben (május 23.- május 29.)
















Megjegyzések

Tamás üzenete…
Ejha mit látok, valamit ami nagyon, de nagyon tetszik nekem. A pergola oszlopára fut egy rózsaszín rózsacsoda. Elárulod nekem a nevét? Szívesen bővíteném a repertoárt egy ilyennel. Mesélnél picit róla nekem? Egyszer virágzó, vagy többször? Ez a tő kb milyen idős? A melléképületünk oszlopa el szántam eredetileg egy újabb Edent, de szívesen látnám őt a kertben. Tomi
Juhmeli üzenete…
Tomi, a rózsa neve 'Perennial Blue', ez a második éve. Nagyon egészséges, erőteljes fajta. Ahogy idősödnek rajta a virágok, úgy kicsit lilásabbak lesznek. Többször virágzó, de ez majd csak idén derül ki, hogy mennyire. Nagyon elégedett vagyok vele, a legszebben fejlődő rózsám lett. Elég könnyen beszerezhető, az enyém az egyik csomagküldőtől van és nem volt brutálisan drága.
Dominika üzenete…
Nem mehetnék el egy hét eltávra hozzátok? Nagyon rám férne.
Erika üzenete…
Gyönyörű a kert és aranyos a rózsakertben megbúvó babakocsis virágszál is.
BoGyo üzenete…
Szépséges minden!!! Az én rózsáim miért nem nőnek ilyen tempóban:((
Andrea üzenete…
Meli látom voltatok Malomvölgyben.)
A rózsák szépek, na és a "mákföld" csodás.)
Persze a gyerekeitek a legcsodálatosabbak!)
Aranyalma üzenete…
Nem semmi, hogy mennyit nőttek a rózsák! Nagyon szépek!!!
Juhmeli üzenete…
Dominika, gyere. Van madárcsicser, rózsaillat, eperillat, meditatív és dzsungelharcos munka, no és persze mókikönnyek, mókinevetés, és rendetlenség. Ha így megfelel, várunk.
Juhmeli üzenete…
Erika, köszi, törpemóki mindig velem van, így szinte nincs kép, amin ne szerepelne.
Juhmeli üzenete…
BoGyo, lehet kicsit több idő kell a gyökeresedéshez, mert a rózsa szereti az agyagos földet. Nálunk ez jó adottság.
Juhmeli üzenete…
Andrea, elmentünk, ez volt a 'B' terv és nagyon jól sikerült. Még nem tudom, hogy alakul a hétvége, ezért nem jelentkeztem, de hamarosan élőben is szemre veheted őket.
Juhmeli üzenete…
Aranyalma, úgy tűnik jó helyet találtam nekik, mert még én is csodálkozom, hogy 2 évesen mekkorák! Pedig se tápot, se permetet, se locsolást nem kaptak. Az volt a cél, hogy álljanak meg a saját lábukon.
Heidi üzenete…
Wunderschön sieht es bei Euch aus. Eine ganz herrliche Blütenpracht. Und dann Eure Tiere und diese entzückenden Entenküken - ein Paradies für Eure Kinder - diese Dinge werden sie immer behalten, zumindest in ihrer Erinnerung.
Alles Liebe Heidi