A veteményesről

Azon túl, hogy borsót szedek, epret szedek, borsót szedek, epret szedek, és gyomlálok, végre kiültettem -a csípős kivételével- valamennyi saját nevelésű paprika és paradicsompalántámat, édesköményemet, brokkolimat és kelbimbómat. Lassan kezdhetem megint az utóbbiak vetését. Kikerültek még a vásárolt padlizsánpalánták és most vetettem cukkinit. Tervben van még az uborka, a zöldbab és néhány szál virág is. 
Időközben felszedtem egy ágyásnyi őszi fokhagymát, mert már igencsak elszáradt a levele és nem akartam, hogy a hétvégére jósolt esők után jól elrohadjon. Még van ugyanennyi a kert egy másik szegletében, azokat hagytam még érni.
Hétvégén összefonom őket, ha engedi a nyakuk.

Elefántormány paprikák brokkolival. Néhányan már bimbóznak.

Végül mégis lett sárgarépám. Szokásos retekkel jelölve a sorát, hagymával, körömvirággal. Hátul a tavaszi fokhagyma zöldell.




Már híznak a kis paradicsomok.
 
Paradicsomfölde. 
A karalábét elkezdtük szüretelni. Alig vártuk már a zsenge főzeléket belőle, zöldjével együtt, borsóval gazdagítva, húsgombóccal körítve.


Megjegyzések

BoGyo üzenete…
Mennyi minden! Olyan szépek! Legyen bő a termés!
Az én kelbimbóim szinte ugyan akkorák, amekkorának vettem őket:( Nem tetszik nekik a hely:(
Juhmeli üzenete…
BoGyo, viszont kívánjuk! Nem segítene rajtuk egy kis fűnyesedék mulcs vagy csalánlé?