Tényleg jöhetne már a tavasz

..., mert Feri annyira zsong, hogy valahányszor boltban jár, virággal jön haza. Ültetni való évelővel. Mert úgy megtetszett neki. Igaz, jelenleg nem lehet elültetni. Szobai cserepessel. Cliviával. Mert gyönyörűek a levelei és egy hét múlva úgyis szülinapja lesz. Hatalmas lepkeorchideával. Mert olyan szép volt, rögtön el is felejtette, hogy vízért indult. És egyébként pedig március elsejei tavaszköszöntésnek. A vízért később visszament. Hozott nekem farmernadrágot is. Virágos hímzéssel. Nem panaszkodom, mert igazán szép holmikat hord haza, csak aggódom, mégis mennyi idő alatt fogom kinyírni az új családtagokat. 


Egyébként pedig spriccolom a palántás rekeszeket. A káposztafélék, a bazsalikom, és a salátafélék már kicsíráztak, csak a zeller kéreti magát, de róla tudjuk, hogy lassú fejlődésű. Néhány paradicsom és mutogatja a kis kampókat, így igen népes állományt kell életben tartanom. 

Kellene egy hűvösebb helyet találnom nekik, régen ez a konyhám volt, de az már nincsen meg. Az építkezésen még megfáznának, úgyhogy mást kell kitalálnom, hogy ne nyújtózkodjanak nagyon, mert nálunk minden ablak alatt radiátor van, ablakpárkány viszont nincs, így a fűtőtestre tett kartondobozokon laknak, ahol túl meleg van nekik.

Szóval jöjjön csak a tavasz, akkor kiköltözhetnek az új ház ablakaiba.











Megjegyzések

Holdgyöngy üzenete…
Micsoda férj, akkor ő nagy rajongója a benti növényeknek, te pedig inkább a kintieknek? Azt hittem ma jó idő lesz, sétáltatni akartam a kutyát, mire indultunk volna leszakadt a hó. Hideg is van, nagyon fáztam. Melinda, oly jó lenne már az igazi tavasz!
Juhmeli üzenete…
Holdgyöngy, azt mondják, hogy már itt toporog a sarkon.:) Olyan nehéz elhinni, mikor ropog a hó a lábam alatt, hogy pár nap múlva tizen fokok lesznek! Várom nagyon én is.
mancoka kertje üzenete…
Először is nagy-nagy pirospont a férjecskédnek! Maradjon csak ilyen, ilyenekért kelljen "megdorgálnod"! Nem fogod te ezeket kinyírni, az tuti!
Szépek a palántáid! Én is hasonló gondokkal küzdöm, csak nyúlnak felfelé, hiába hurcolászom őket az ablakhoz meg vissza.
Névtelen üzenete…
Nagyon szépeket kaptál. Miért nyírnád ki őket, ezek egész jól bírják a kiképzést.
A palántáid is szépek. Spriccelés helyett én alulról öntözném, így elkerülhető a palántadőlés.(Bocsi a kéretlen tanácsért.)Az enyémek is nyúlnak a fény felé, ezért naponta forgatom őket. Alig várom, hogy nappalra kitehessem őket.
Marika
Annamarie üzenete…
Nálunk 30 cm-es hó van a kiskertem helyén... mikor lesz ebből veteményes? Utálatos egy időjárás, ma reggel újra havazott, hajnalban meg ónos eső esett. Így nehéz elhinni, hogy jön a tavasz.
Juhmeli üzenete…
Mancoka, bizony nagyon szeret vásárolni, mindig lelkesen vonszolja haza a zsákmányait, vagy csak meséli, hogy éppen mit nem mert hazahozni...:)
Juhmeli üzenete…
Marika, köszönöm a tanácsot, már meg is fogadtam, csak azokat spriccolom, amik még nem mutogatják magukat.
Nálunk a szobanövények mostoha sorsban vannak, egyszerűen elfelejtem őket, illetve halogatom a locsolásukat a végtelenségig, hogy mindjárt, mindjárt, aztán persze elmarad. Már látom a clivián is, pedig nagyon ügyeltem rá, de ezek szerint mégsem volt elég, szóval látom, hogy valami nem tetszik neki, mert a gyönyörű, hatalmas levelei, amiért megtetszett Ferinek, elkezdtek barnulni, száradni. Talán közel volt a radiátorhoz, vagy megfázott míg hazaért, nem tudom.
Juhmeli üzenete…
Annamarie, tavasz mindjárt lesz, veteményes meg egy hónap múlva.;) Nálunk már olvad, még éjszaka is hallottam, hogy énekel az esőcsatorna. Egy két nap és előkerülnek a behavazott krókuszkáim, hunyorvirágaim. Remélem nálatok is megérkezik a jó idő és tudsz kint játszani, meg tervezgetni.